BHV receptiemedewerker

Receptiemedewerkers spelen bij calamiteiten en incidenten een centrale rol. Dit vergt de nodige kennis, vaardigheden en competenties om de receptiemedewerker veilig en verantwoord te laten optreden tijdens een calamiteit. Om deze taken goed uit te kunnen voeren is het belangrijk dat medewerkers van de receptie goed op de hoogte zijn van de interne procedures. Deze training is om die reden enkel incompany te volgen omdat deze inhoudelijk volledig wordt afgestemd op het bedrijf van de cursist(en).
  • Specifieke rol van receptionist in de calamiteitenorganisatie
  • Ontruimen van gebouwen/locaties
  • Het gebruik van kleine blusmiddelen
  • Het toepassen van levensreddende handelingen
  • Het reanimeren van personen, manueel en met behulp van AED

Na afronding van deze opleiding heeft uw medewerker de benodigde kennis, vaardigheden en competenties om in geval van een incident of calamiteit in opdracht van een (Hoofd) BHV op te treden als een centrale communicatieve spil.
  • Trainingsduur 1 dag, of meer afhankelijk van de praktijksituatie
  • Maximaal 5 tot 8 deelnemers
  • Er zijn geen toelatingseisen om te kunnen deelnemen aan deze training

  • Arbowet, ATEX, ADR, ADNR, BRZO, RI&E, Calamiteitenplan
  • ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, VCA, VCU, VCO
  • Omgevingsvergunning

Voordelen Incompany & maatwerk

    • Afgestemd op uw organisatie
    • Kostenbesparend op uw locatie. Bespaar op uw reistijd en reiskosten
    • Trainen buiten reguliere kantoortijden 24/7
    • Opleidingen in meerdere talen mogelijk

Deze opleiding wordt vaak gecombineerd met…

Veel gestelde vragen

Waarom kiezen voor een maatwerk (incompany) training?

Solutio verzorgt hoogwaardige standaard trainingen zoals een basis BHV training. Ook stellen we in samenwerking met onze klanten trainingen ‘op maat’ samen, specifiek afgestemd op de wensen en eisen van de organisatie.

Standaard (incompany) training:

  • Hoogwaardige standaard training
  • Praktijkcases zijn verwerkt in de training
  • Voor snel resultaat met impact
  • Trainen buiten reguliere kantoortijden mogelijk: 24/7
  • Trainingen kunnen in delen worden gegeven verdeeld over meerdere dagen
  • Opleidingen zijn in meerdere talen mogelijk

 

Maatwerk (incompany) training

  • Op maat samengestelde training op basis van specifieke wensen en eisen van de organisatie
  • De trainer zet het bedrijf en de werkomgeving van de deelnemers centraal. Leerdoelen en functie-eisen van de deelnemers zijn het uitgangspunt
  • Praktijkcases zijn de basis bij het samenstellen van het lesprogramma
  • Trainen buiten reguliere kantoortijden mogelijk: 24/7
  • Trainingen kunnen in delen worden gegeven verdeeld over meerdere dagen
  • Opleidingen zijn in meerdere talen mogelijk

 

Cursusagenda

Geen Evenementen

Neem contact op met Solutio

Wilt u meer weten of heeft u andere vragen? Neem dan contact met ons op